Ετικέτες

,

Ελλάς Οδυσσέας Τηλέμαχος

Ομηρική Ελλάς σε μεταομηρικές Μυθιστορίες

Η Ιστορία επαναλαμβάνεται σαν λύτρωση, κάθαρση και τραγωδία και  κύκλους κάνει στα αλώνια της αιώνιας αναμέτρησης  της  ύπαρξης των Όντων  με  την  ανυπαρξία.
Ιδού το έρώτημα για τολμηρούς στοχαστές της Γνώσης και της διερεύνησης της.
Είναι η σημερινή Ελλάδα σε μια Ιλιάδα και ομηρική εκστρατεία για την Επιστροφή της Ωραίας Ελένης και ποιοι είναι ΤΡΩΕΣ που την κλέψανε και χτίσανε τα ΤΕΙΧΗ τα ψηλά σε μια σύγχρονη αλληγορία αδικία;
Είναι η σύγχρονη Ελλάδα σε μια Οδύσσεια για την Επιστροφή του Οδυσσέα και ποιοι είναι οι ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ που κατηγορούνται για μεγάλη κατάχρηση και κλοπή από τον Ομηρικό Ποιητή σε  ετυμηγορία ΕΡΜΗΝΕΙΑ;

Η Ωραία Ελένη , η όμορφη ΜΟΡΦΗ των όντων που τους προσδίνει σχήμα ομορφιά και ενδελεχή σκοπό, είναι η ΓΝΩΣΗ του Μορφέα  Πρωτέα,  μαζί με τους θησαυρούς που έχουν αρπαχθεί από όσους στην Ελλάδα έχουν φιλοξενηθεί. Μάρμαρα γλυπτά χειρόγραφα σκέψεις στοχασμοί φιλοσόφοι ποιητές στρατηγοί. Είναι υποχρεωμένοι οι ΈΛΛΗΝΕΣ Αχαιοί με τον Αχιλλέα πρωταγωνιστή να  πάρουν πίσω ό, τι τους ανήκει  και στην Ελλάδα να επιστρέψουν.
Ποιος είναι ο ρόλος του Αγαμέμνονος κα η σωστή επιλογή  όταν ο Χρύσης τον χρυσό  ζητά και  για την Χρυσηίδα ικετεύει;
Την δίδει χωρίς να προσβάλει τον Αχιλλέα αυτοστιγμεί.
Τι δίνει;
Τον χρυσό μαζί με τις θέσεις εξουσίας που έχει πάρει χωρίς να θυσιάσει την Ιφιγένεια.Το ΠΑΙΔΙ, ποτέ δεν θυσιάζεται για χάρη μιας ηγεμονίας ή αρχηγίας, ούτε η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ούτε ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ γιατί δεν υπάρχει ΜΕΛΛΟΝ χωρίς την ΝΕΟΤΗΤΑ που της παραδίδεται η σκυτάλη μαζί με τον Μέντορα και την σωστή συμβουλή. Αντιθέτως προστατεύεται από την Πολίτη Άρτεμη, την σωστή πολιτική και την Αθηνά την σοφή.
Ο Αγαμέμνων επιστρέφει τον ΧΡΥΣΟ στον ιερέα του Απόλλωνος γιατί αυτός τον έχει πάρει, όχι ο αήττητος Ελληνικός  εκστρατευτικός στρατός που αλαζονικά προσβάλλει με εμμονή.
Οι Τρώες , η τρόικα και τα τρωκτικά επιστρέφουν στην Ελλάδα όλα όσα έχουν αρπάξει ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ και συναινετικά, αν θέλουν μια  ΑΛΩΣΗ να αποφευκτεί, γιατί η Τροία  νομοτελειακά θα αλωθεί και θα  θρηνήσουν έτσι πολλοί, και Τρώες και, δυστυχώς και  Αχαιοί.
Ο Οδυσσέας είναι ο ΝΟΥΣ του ανθρώπου που επιστρέφοντας από μεγάλη απουσία αιώνων βλέπει στην χώρα του στην πατρίδα του την μεγάλη λεηλασία κατάχρηση και κλοπή από τους ΥΠΕΡΦΙΑΛΟΥΣ.
Ποιοι είναι οι ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ;
Είναι οι περισσότεροι πονηροί πολιτικάντιδες, πολιτικοί και θρησκευτικοί αρχηγοί που από θέσεις εξουσίας έχουν διαπράξει μεγάλα αδικήματα εγκλήματα  στην Ελλάδα και καταζητούνται από το Πνεύμα του Ανθρώπου για την ύβρη αυτή.
Τι κάνει ο Οδυσσέας;
Τους καθαιρεί. Επιστρέφουν στην Ελλάδα όλα όσα έχουν καταχραστεί και εργάζονται αμισθί προσφέροντας σε αυτή την χώρα ό,τι για την ανοικοδόμησή της χρειαστεί.
Όσοι αυτοβούλως παρουσιαστούν και το χρέος συναισθανθούν στην κατηγορία του ΦΗΜΙΟΥ  και του ΜΕΔΟΝΤΑ θα συμπεριληφθούν και από τον ΤΗΛΕΜΑΧΟ,  να τους δοθεί ΧΑΡΗ, θα υπερασπισθούν.

Τι είναι ΜΥΘΟΣ;
Μύθος είναι ένας ΛΟΓΟΣ με ιστορικά  στοιχεία σε διαχρονική Αλληγορία τα συμβαίνοντα συμβεβηκότα εξιστορεί με το Σίγμα και το Ρω στην στιγμή .
Είναι και μια άμεση ΓΝΩΣΗ που οδηγεί τον ΝΟΥ του ανθρώπου σε άμεση Αντίληψη, ευθυγράμμιση  σε  ΝΗΣΙ  ευθύ
χωρίς τις δαιδαλώδεις διαδρομές και περιπέτειες της στο Πι και Φι.

ΠΟΛΙΤΗΣ είναι ο κάτοικος μιας εύνομης περιοχής Πολιτείας Ουμανιστικής που τους ΜΥΘΟΥΣ της  κατανοεί σε συμπεριεκτική και συνδεκτική δομή των Ροών του Χρόνου Νεαρού Ύδατος νερού, όπως κυλάει αντίστροφα ή ορθά σε δίνες στροβίλους του πραγματικού και του πέμπτου στοιχείου του υπερβατικού στον κόσμο του θαυμαστού.

Ο Ηρακλής να αναλάβει να  παρουσιάσει στην Αρτέμιδα  και στην ΕΠΟΧΗ της, το ελάφι, χωρίς  το θαυμαστόν  ομιλούν ΟΝ  να πληγωθεί, μετά που θα  αφήσει τα Μήλα της Αθανασίας στον κήπο των Εσπερίδων και τις συνομιλίες του με την ΠΗΓΗ και, ο  ΑΤΛΑΣ  τον  Ουρανό  αγόγγυστα και γερά να κρατεί.
Πολίτης Αστραία, Φεβρουάριος 2015, 16

Advertisements