ΙΛΙΑΔΑ ΟΜΗΡΟΣ ΑΓ 15

Ο Όμηρος απαγγέλλει τα Ομηρικά Έπη για ευήκοους ακροατές και ελεύθερους στοχαστές

Ο καλός αναγνώστης κάνει το καλό βιβλίο και ένα βιβλίο, όπως η Οδύσσεια και η Ιλιάδα, απαιτούν όχι μόνο ένα  καλό αναγνώστη,  αλλά και ένα  νου πρακτικό, οξυδερκή, σε  σύνδεση με  την Ομηρική Πηγή  και μια ΓΝΩΣΗ ΡΟΗ,  του γνώστη, ξανά,  ΑΝΑ γνώση, ΘΫΜΗΣΗ  από την ΑΡΧΗ .

Τα Ομηρικά Έπη είναι πολυεπίπεδα γιατί έχουν εκφωνηθεί πρώτα με τον ΗΧΟ του ονειρευτή, σε συμπαντική  συντονιστική  αέρια δομή και μετά έχουν γραφεί σε στερεά υλοποιητική  μορφή του κυνηγού ζαγρευτή.

Πρακτικές οδηγίες για ένα καλό ομηριστή:

Παίρνουμε τα Ομηρικά Έπη κοντά μας σε όποια μετάφραση απόδοση φωτόδοση  θέλουμε  και μας αρέσει, αρκεί να έχει δίπλα και το πρωτότυπο και αποφασίζουμε σαν τον Μέγα Αλέξανδρο να τα “κατακτήσουμε”, δηλ. να τα  ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ. Οι  φράσεις, “δεν μπορώ, δεν καταλαβαίνω» είναι υπεκφυγές ενός δειλού και πτωχού πνεύματος έως ανύπαρκτου και ως εκτούτου θεωρούνται επιλήψιμες.

  1. Η πρώτη ανάγνωση είναι περιγραφή καταγραφή  και με την απαγγελία του εξάμετρου φτιάχνουμε γερό το φυσικό σώμα σαν τον Άρη και ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, αποτελεσματική ασπίδα σε ιούς και παθογόνα βακτήρια.Και λίγοι στίχοι είναι αρκετοί, αρκεί να υπάρχει εξάσκηση συνεχή θέληση και επιμονή.
  2. Διαβάζουμε και καλλιεργούμε το πνεύμα μας πολύπλευρα  προσέχοντας την διατροφή, αυτή που μας ταιριάζει σύμφωνα με τον σωματέτυπο, την εποχή, την ηλικία και τις δραστηριότητες μας αποφεύγοντας  την λαιμαργία την απληστία και τον υποχονδριασμό με τα  ζείδωρα, δώρα της Δήμητρας. Με μέτρο και η φυτοφαγία, χορτοφαγία, ιδίως του κουτόχορτου και,  η κρεατοφαγία.
  3. Προσέχουμε τα λόγια μας, γραπτά και προφορικά που εκπορεύονται από τις σκέψεις μας. Ο τρόπος που μιλάμε και γράφουμε, μπορεί να μας αρρωστήσει ή να μας θεραπεύσει και χρειάζεται να κρατάμε το ραβδί του Ερμή σωστά  όταν μιλάμε και όταν περπατάμε λογοθεραπευτικά.
  4. Κάνουμε την ανακεφαλαίωση μας, σαν τον Οδυσσέα στους Φαίακες και σαν τον Όμηρο, κλείνοντας τις μαύρες τρύπες ενεργειακής διαρροής και αφαίμαξης   στην ανασκόπηση των σημαντικών γεγονότων της ζωής μας  με σύμμαχο  την Ήρα αποφεύγοντας  τον οίκτο, τον αυτοοίκτο και  την αυταρέσκεια,  εμμονή και άλλα φαινόμενα ναρκισσιστικά.
  5. Αισθανόμαστε δημιουργικοί φωτεινοί χαρούμενοι  δυναμικοί και αποφασιστικοί, νεανικοί σαν παιδιά, με το Ήλιο Απόλλωνα  στο πλευρό μας,   μεγάλο πολεμιστή σαϊτευτή.
  6.  Τακτοποιούμε τον χώρο μας, αλλάζουμε την πρόσοψη στο υλικό και στο αιθερικό πεδίο κρατώντας τα απαραίτητα. Καθαρή η ΕΣΤΙΑ παρθένος να μένει,   εξαγνιστική και πολύ εργονομική, για την πρόληψη ασθενειών, μέθοδος άκρως   αποτελεσματική.
  7. Βρίσκουμε την ισορροπία, την ΑΡΜΟΝΙΑ αποφεύγοντας κάθε έλλειψη και υπερβολή , την ομορφιά της Αφροδίτης σε κάθε λεπτή τη ζωής μας στιγμή μαζί με την αισθητική ηθική που  ποτέ δεν  ασχημονεί.
  8. Εμβαθύνουμε στην μελέτη  των Ομηρικών Επών διεισδύοντας στους χαρακτήρες των προσώπων με λόγια τους τις πράξεις τους τις επιλογές τους με διάθεση αυτογνωστική και αυτοκριτική σε Πλουτώνειες εσωτερικές καταδύσεις αναζητήσεις, αναδύσεις.
  9. Μαθαίνουμε να σκεπτόμαστε φιλτράροντας την πληροφορία και κρατώντας την σοφή ΑΘΗΝΑ ουσία. Λαμβάνουμε υπ΄όψιν όλες τις   γνωστικές περιγραφές σε διήθηση και απόσταγμα με αιχμή δόρατος οξεία.
  10. Ερμηνεύουμε και τον εσωτερικό μας  κόσμο  αλλά και τον εξωτερικό, πολιτικό κοινωνικό ιστορικό ιστό με  σύγχρονο πνεύμα ,  Διός,  ηγετικό. Δράση η ΠΡΑΞΗ. Διαίρεση και Ένωση του συλλογικού με το προσωπικό σε ΜΗ ΠΡΑΞΗ, πρόσθεση και αφαίρεση  με σωστή επιχειρηματολογία.
  11. Κυνηγούμε τα αστέρια θαυμάζοντας τα,  τα ελάφια χωρίς να τα πληγώνουμε,  το σωστό, το σοφό το ωραίο  το ελεύθερο, το αληθινό παραφυλάγοντας τον εαυτό μας στο λάθος, στο άσχημο, στο ανόητο, στο ψεύτικο, το ανελεύθερον, σαν την Άρτεμη μεγάλη κυνηγό και την  αφιερωμένη στο λυκόφως των συναισθημάτων μας,  την Λητώ.
  12. Αναπτύσουμε την ενόραση μαντική, την  6η αίσθηση ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ, μια δύναμη ενορατική  μαζί     με τον Ποσειδώνα μεγάλο γητευτή, αρκεί την ΔΙΑΥΓΕΙΑ να ελέγχουμε με την Τρίαινα και την  όραση  του πολεμιστή.

Τα Ομηρικά Έπη έχουν γραφεί με τέτοιον τρόπο  που μόνο ένας να έχει το ΚΛΕΙΔΙ,  για να είναι ασφαλή . Το κλειδί , του δώματος των ομηρικών  θησαυρών, το έχει η ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το κρατά, όπως και το μίτο σχοινί για να συνδέσει τα γεγονότα  σε εξωτερική και εσωτερική γραμμή.

Γιατί ο Όμηρος το εμπιστεύθηκε σε μια γυναίκα;

Γιατί ήξερε πως χωρίς   μια σταθερή αξιόπιστη “άγκυρα” ναυσιδέτη δυνατή,  ο ΝΟΥΣ του, θα είχε χαθεί. Θα είχε βουλιάξει, θα είχε  πνιγεί. Άλλωστε οι ΝΗΕΣ είναι χαρακτηριστική ΛΕΞΗ στα Ομηρικά Έπη, όπως και τα δένδρα ομιλούντα και σιωπηλά. Αυτή την άγκυρα την δένει με κόμπο και άρρηκτο  δεσμό  που  του είχε μάθει να κάνει  η Κίρκη μαζί με τον τρίποδα που του δίνει η Αρετή και την σοφή μαντική.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

θ Οδυσσείας  443

«αὐτὸς νῦν ἴδε πῶμα, θοῶς δ’ ἐπὶ δεσμὸν ἴηλον,
μή τίς τοι καθ’ ὁδὸν δηλήσεται, ὁππότ’ ἂν αὖτε
εὕδῃσθα γλυκὺν ὕπνον ἐὼν ἐν νηῒ μελαίνῃ.»

αὐτὰρ ἐπεὶ τό γ’ ἄκουσε πολύτλας δῖος Ὀδυσσεύς,
αὐτίκ’ ἐπήρτυε πῶμα, θοῶς δ’ ἐπὶ δεσμὸν ἴηλε
ποικίλον, ὅν ποτέ μιν δέδαε φρεσὶ πότνια Κίρκη.
αὐτόδιον δ’ ἄρα μιν ταμίη λούσασθαι ἀνώγει
ἔς ῥ’ ἀσάμινθον βάνθ’·

Ο  ίδιος δες τώρα κα κάνε το γρήγορα  σφιχτό το δέσιμο

μη  κάποιος καθ ΄οδόν σου κλέψει τα δώρα

καθώς γλυκοκοιμάσαι πηγαίνοντας σε μελανή νήα.

Αυτά του είπε η Αρήτη και όταν το άκουσε ο πολύτλας Οδυσσέας

αμέσως προσάρμοσε το πώμα  και γρήγορα επιδέξια το έδεσε , όπως τον είχε διδάξει η πότνια Κίρκη και η ταμία του είπε να λουσθεί σε λουτήρα μπαίνοντας

Άρρηκτοι Ομηρικοί Δεσμοί

Αστραία

Advertisements