«Μόνο ο άνθρωπος που είναι πρότυπο λογικής ,
μπορεί να γίνει και πρότυπο γνώσης σιωπηλής»Δον Χουάν
Λογικές Ερωτήσεις σε παράλογες Απαντήσεις
  1. Αρχή της ταυτότητας
  2. Αρχή της μη–αντίφασης
  3. Αρχή του αποκλειομένου μέσου, και
  4. Αρχή του αποχρώντος λόγου

Παρ΄όλο που οι περισσότεροι  άνθρωποι, σχίζουν τα ιμάτια τους για την λογική και τον ορθολογισμό, δεν ζούμε σε ένα κόσμο  ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ΛΟΓΙΚΟ, αλλά τελείως παράλογο.
Τι είναι λογική;
Είναι η ικανότητα του εγκεφάλου να επεξεργάζεται  όχι, μόνο τα δεδομένα των αισθήσεων του, αλλά και των σκέψεων του,  καταλήγοντας σε λογικά  συμπεράσματα.
Αυτό γίνεται με την αρμονική λειτουργία των δύο εγκεφαλικών  ημισφαιρίων  με την βοήθεια των μεταφραστικών προγραμμάτων δηλ, της γλώσσας, γραμμάτων και των αριθμών.
Στην ουσία είναι μια μετάφραση του κόσμου της ενέργειας στον κόσμο της ύλης.
Ο κόσμος της ενέργειας μπορεί να ξεκίνησε από ΜΙΑ πηγή, αλλά για να υπάρξει ροή απαιτούνται ΔΥΟ πόλοι με διαφορά δυναμικού, το συν και το πλην, το γιανγκ και το γιν.
Αν αυτό το πεδίο εξισωθεί, ο  θερμοδυναμικός θάνατος, είναι βέβαιο γεγονός.
Οι μεταφράσεις αυτές προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα αντίκειμενα και τα υποκείμενα του κόσμου της ύλης και είναι τόσο αξιόπιστες , όσο πιο αντικειμενικές γίνονται.
Ζούμε τόσο σε ένα κόσμο ενεργείας αλλά και σε ένα κόσμο αντικειμένων και υποκειμένων εμβίων όντων.
Όταν η άμορφη ενέργεια παίρνει σχήμα και μορφή  είναι μια δημιουργία, εφ΄όσον υπάρχει Συνείδηση σε αυτή, ή μια κατασκευή, ένα άδειο  κέλυφος, απουσία της συνείδησης.
Δεν μπορούμε να καταργήσουμε κανένα μεταφραστικό πρόγραμμα , δεν υπάρχει ανθρώπινη ζωή χωρίς αυτό, αλλά απαιτείται νηφαλιότητα και συνεργασία ευφυή ανάμεσα στις  δύο ιδιότητες του εγκεφάλου, ανάλυση και σύνθεση, χωρίς να λατρεύουμε και να προσκυνούμε καμία, με εμμονή.
Πρέπει να εμπνεόμαστε από την ελεγχόμενη τρέλα και να ξεκουραζόμαστε στην λογική, συνάντηση σε  ένα ουδέτερο σημείο, το τρίτο, σαν να είμαστε ένα  ΠΑΙΔΙ που έχει  σοφά ενηλικιωθεί.

Η λογική αρχίζει
1.  Με την αυτογνωσία.
Ξέρουμε τι ξέρουμε,
ξέρουμε τι δεν ξέρουμε
και ξέρουμε τι θέλουμε να μάθουμε
Ξέρουμε δηλ. τι είμαστε και τι θέλουμε να γίνουμε, που θέλουμε να φθάσουμε.
Χωρίς αυτογνωσία δεν υπάρχει ΛΟΓΙΚΗ, μόνο μια άδεια υπερφίαλη κατασκευή.Άδειοι τενεκέδες που κάνουν  εκκωφαντικό  θόρυβο πολύ .

2. Με τον ορισμό του κέντρου του κύκλου μας, ως το δυνατό μας σημείο , αυτό της προτίμησης, χαράσσοντας τα όρια  του αλλά και την δυνατότητα διεύρυνσής τους , όταν αυξάνουμε την ακτίνα της Αντίληψης.
Χωρίς κέντρο βάρους, δεν έχουμε ισορροπία και καμία αρμονία.

3. Συνδέουμε τα  γνωστικά θέματα γερά,  με ένα μιτο και σχοινί να  μη κυκλοφορούν άσκοπα εδώ και εκεί, αυτά χαμένα στην μετάφραση και εμείς φτερό στον άνεμο,  χωρίς πρακτική γείωση στη γη.

4. Τακτοποιούμε το νησί της ύλης, με τρόπο εργονομικό και αναδιάταξη λειτουργική,  με πνεύμα οικονομίας σοφό.
Το νησί της ύλης περιλαμβάνει, το φυσικό μας σώμα, τον προσωπικό μας χώρο, το μπλογκ μας, το προφίλ μας, τις συνήθειες μας, τις ασχολίες, την χώρα μας, την πατρίδα μας, την γη, με την σωστή προτεραιότητα και χρήση της ενέργειας μας   καθώς και τη διαχείριση των αποθεμάτων της .
Σπατάλες, περιττές φωτογραφίες, επιδείξεις   εγωπαθούς ναρκισσισμού,  ανόητες αναρτήσεις, χαζά σχόλια, περιττά  αντικείμενα είναι πολύ ενεργοβόρα και μειώνουν το επίπεδο της ενέργειας, απελπιστικά.

5. Καλλιεργούμε το πνεύμα μας για να μη καταλήγουμε  απολιθωμένα μαυσωλεία παλαιολιθικής κοπής.  Είμαστε σύγχρονοι ανθρωποι και η ανθρωπότητα διήνυσε  πολλούς γεωλογικούς αιώνες για  να φθάσει  σε ταξίδια  διαστημικής εποχής.
Αξιοποιούμε τα σωστά, διορθώνουμε τα λάθη με διάκριση και νοήμονα ανθρωπιά.

6. Αναζητώντας λύσεις ορίζουμε το σύστημα αναφοράς και τις συντεταγμένες
Όταν σε κάποιο σύστημα η λύση είναι αδύνατη, σε κάποιο άλλο μπορεί να είναι δυνατή.

Παρ όλο που η λογική θεωρείται πρακτική επιστήμη, στην ουσία πρόκειται για μια ιδεατή νοητική κατασκευή. ‘Ολα όσα   χρησιμοποιεί  βρίσκονται στον χώρο των Ιδεών,γράμματα, σύμβολα, αριθμοί.

Πότε έχει μια πρακτική εφαρμογή;

1. Όταν έχει μια κοινή αποδοχή, πχ την γλώσσα, τις  συντεταγμένες της γήινης επιφάνειας, τις διεθνείς μονάδες  μετρήσης, αλφάβητα, Ανατολικό μήκος, Βόρειο πλάτος, ένα μέτρο, ένα γραμμάριο.
2. Όταν βασίζεται σε δυνατές αξιωματικές  προτάσεις.
Δύο παράλληλες γραμμές δεν τέμνονται σε επίπεδη επιφάνεια, ευκλείδιος  γεωμετρία

3. Όταν τις ανατρέπει και τις προεκτείνει.

Μπορεί  και να τέμνονται.
Μπορεί ένα αντικείμενο βαρύτερο του αέρα να πετάξει;
Μπορεί.
Αδελφοί Ράιτ, ιπτάμενη μηχανή του Αρχύτα.
4. Όταν υπάρχει συνοχή  και ροή
Τα  ξεκάρφωτα ασυνεχή πράγματα, μια στο πέταλο και μια στο καρφί, όχι μόνο  δεν έχουν καμιά λογική, σκόρπια σκόνη εδώ και εκεί, αλλά είναι και ενεργοβόρα ,αποπροσανατολιστικά πολύ.
-Είναι τα  μαθηματικά,  λογική επιστήμη;
Ναι, και ειδικά, οι φανταστικοί  μιγαδικοί, καταπληκτικοί και με σπουδαία εφαρμογή.
-Είναι η  φιλοσοφία, λογική επιστήμη;
Ναι, ειδικά όταν συνδυάζει την φιλοσοφία με τα μαθηματικά, φτιάχνει τις φυσικές επιστήμες.
-Είναι η τέχνη, ζωγραφική γλυπτική, μουσική, λογική επιστήμη;
Ναι, όταν χρησιμοποιεί  λογικές κλίμακες, χρυσές, τομές και  έμπνευση διαυγή.
-Είναι η μεταφυσική, λογική επιστήμη;
Ως εξήγηση της φυσικής και  ως  εξελιξη της κβαντικής
-Είναι η ερμηνεία ενός έργου,   λογική επιστήμη;
Μόνο  όταν χρησιμοποιεί   μια λογική δομή και πλοκή.
-Είναι μια θεωρία, λογική επιστήμη;
Μια θεωρία μπορεί να είναι, μπορεί να μην είναι
αν δεν δοκιμαστεί και αν  δεν αποδειχθεί.

Στην ουσία, ο κάθε άνθρωπος έχει  στον μικροκόσμο του, την Θεωρία του, γιατί έχει την δική του κοσμοθεώρηση μέσα από τα μεταφραστικά γυαλιά,  που βλέπει και ερμηνεύει τον κόσμο και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε,  πως υπάρχουν τόσες θεωρίες  όσοι και άνθρωποι, όμως  αυτό που θα μπορούσε να  οριοθετήσει μια ΘΕΩΡΙΑ ως σωστή, είναι μόνο, αν εξυπηρετεί την ΝΟΗΜΟΝΑ ΖΩΗ πάνω στη γη.
Γιατί;
Διότι καμία θεωρία δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν δεν υπάρχουν άνθρωποι στη γη και ο πλανήτης που μας φιλοξενεί.
Σπρώχνοντας την Λογική στα όρια της, ας φτιάξουμε όχι μόνο ΛΟΓΙΚΕΣ νοητικές κατασκευές αλλά και ανθρώπινες Δημιουργίες, σοφές.

Όταν η Πηνελόπη συναντά τον Οδυσσέα, τον ερωτά, για  του λόγου την  δημιουργία  και αν γνωρίζει, που πέφτει  η  κλίνη της  λογικής των λέξεων που πλαγιάζουν μαζί στην έννοια τους,από το κέντρο της γνώσης τους.

Ο Οδυσσέας απαντά,  πως γνωρίζει, γιατί είναι ο ίδιος,  ο κατασκευαστής του Λόγου    σε ΛΕΞΕΙΣ ,  σταθερής συνδετικής   δομής που όρθιες στέκουν στη  έννοια τους, από το κέντρο της λογικής τους.

Το ΠΑΙΔΙ  των γραμμάτων από την ένωση τους, ανυψώνεται μέσα από το μήκος και το πλάτος, στο ΥΨΟΣ των ΛΕΞΕΩΝ και τη σημασία τους.

Στις Ομηρικές συντεταγμένες, σε Ομηρικά συστήματα Αναφοράς,  είναι το τρίτο σημείο του  Τηλεμαχικού βάθους τους και ο Οδυσσέας και η Πηνελόπη είναι πρότυπα Λογικής και Γνώσης Σιωπηλής σε διαδρόμους ,  ουσίας εγκεφαλικής, φαιάς.
Αστραία

03 05 2016